• Відділ комунікацій

    внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, менеджмент спільноти...

Приєднуйтесь до нашого Відділу комунікацій!

Команди підрозділу комунікацій підтримують стратегію та трансформацію компанії, розробляючи та розгортаючи правильні повідомлення через різні канали для внутрішньої та зовнішньої аудиторії.

Їхні місії включають створення та підтримання позитивного іміджу FM Logistic: бути еталоном з точки зору графічного статуту, гармонізувати комунікаційні процеси та інструменти в усіх наших країнах, керувати кризовими комунікаціями тощо.

У їхні обов’язки також входить просування FM Logistic серед наших різних зацікавлених сторін: управління зв’язками з пресою, підготовка зовнішніх інтервенцій (інтерв’ю, виставки, конференції тощо) тощо. Визначення стратегії інструментів цифрового спілкування та щоденне керування ними є одним із захоплюючі місії цієї команди, а також забезпечення того, щоб наші команди були поінформовані, мотивовані та залучені до різноманітних проектів компанії шляхом розробки комунікаційних планів.

Вакансії в підрозділі комунікацій

Подати зараз заявку

Який профіль для менеджера з комунікацій країни?

Роль Менеджера з комунікацій відповідної країни є вирішальною. Він/вона відповідає за встановлення та підтримку відносин FM Logistic з усіма зацікавленими сторонами, які сприяють її розвитку, стратегії та трансформації на рівні країни (співробітники, клієнти, впливові особи, партнери, ЗМІ, банкіри та акціонери). Він/вона керує зовнішніми комунікаціями, такими як корпоративні комунікації та зв’язки зі ЗМІ, а також розвиток онлайн-присутності та видимості в соціальних мережах. Він/вона також буде керувати внутрішньою комунікацією, наприклад підтримувати трансформацію компанії, керуючи внутрішньою мережею за підтримки корпоративної команди, а також створювати й організовувати цікаві заходи.

Чим займається спеціаліст із візуальних комунікацій?

Роль спеціаліста з візуальних комунікацій полягає в тому, щоб брати участь у розгортанні комунікаційної стратегії FM Logistic та оновлювати, покращувати та створювати комунікаційні засоби групи.

Він/вона допомагає менеджерам із комунікацій у місіях візуальної комунікації. Офіцер з візуальних комунікацій відповідатиме за огляди візуальної комунікації, розробку візуального вмісту, адаптованого до наших різних каналів спілкування (екрани, інтранет, соціальні мережі, друкована комунікація для офісів і платформ…) та підтримку різних відділів компанії для їх потреб візуальної комунікації та оновлення інституційної підтримки презентації.

Він/вона також працює над аудіовізуальними комунікаційними проектами. Він/вона створює відеоконтент для підтримки внутрішньої та зовнішньої комунікаційної стратегії (комунікація керівників, соціальні мережі, відео з презентацією проекту тощо) шляхом підготовки до виробництва, зйомок та постпродакшну. Нарешті, він/вона підтримує різні внутрішні комунікаційні проекти та анімацію мережі комунікаторів та співробітників групи.

Приєднуйтесь до нас як менеджер з комунікацій проектів та івентів!

Завдання для менеджера з комунікацій проекту/заходу різноманітні та творчі.

Його/її обов’язки включають підтримку проектів трансформації компанії, визначення стратегії змін та комунікацій для проектів, а також пропозицію анімаційного плану для підтримки стратегії та забезпечення розгортання дій відповідно до графіка проекту та графічної та редакційної лінії Групи. Він/вона також може сприяти створенню візуального, графічного та редакційного контенту разом із функціональними відділами, а також створювати та організовувати федеральні заходи. Він/вона визначає щорічний календар, координує заходи та віртуальні конференції Групи та контролює постачальників послуг. Нарешті, його/її місії включають надання підтримки та досвіду мережі комунікаторів у різних країнах групи та бути функціональним референтом для комунікації проектів та подій.

Ви креативні та віддані своїм проектам? Ми чекаємо на Вас.

Подати зараз заявку

Приходьте і працюйте з нами як менеджер з цифрових комунікацій!

Робота менеджера з цифрових комунікацій полягає в розробці онлайн-візуалізації бренду FM Logistic. Є багато обов’язків і можливостей для розвитку. І місії захоплюючі!

Менеджер з цифрових комунікацій бере участь у визначенні цифрової стратегії відповідно до редакційної стратегії відділу зовнішніх комунікацій за допомогою анімаційного плану, визначає стратегію соціальних мереж і керує соціальними мережами (Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) і забезпечує спільноту управління. Він/вона також визначає показники та складає щомісячний цифровий звіт про комунікацію, щоб забезпечити ефективність, визначити та розгорнути стратегію адвокації співробітників на рівні групи та країни.

Крім того, місії Digital Communication Manager включають створення привабливого контенту для підтримки внутрішніх і зовнішніх комунікацій та моніторингу репутації. Нарешті, він/вона надає підтримку та експертизу мережі комунікаторів у різних країнах групи та встановлює її як функціональний орієнтир у цифровому спілкуванні.

Вам відкликається? Тоді подавайте зараз заявку!

Якщо ви хочете приєднатися до мотивованої та динамічної команди, звертайтеся до FM Logistic!

  • Приєднуйтесь до роботи в нашому офісі

    Ви потрібні нашому офісу та службі підтримки! Станьте частиною розвитку глобального логістичного лідера, відданого сталому майбутньому. Зробіть вплив, приєднавшись до FM Logistic у його розширенні.

    Дізнатись більше
  • Почни свою кар’єру

    У вас є талант і амбіції? Ти потрібен нам! Незалежно від вашого профілю та досвіду, приходьте та візьміть участь у розвитку світового лідера в галузі логістики, відданого стабільному майбутньому.

    Дізнатись більше