-
Продажі та Маркетинг
Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з маркетингу, менеджер дослідження ринку
Вам цікаво працювати в відділі продажів і маркетингу?
Наші відділи продажів і маркетингу щодня роблять все можливе, щоб позиціонувати бренд як провідного голосу щодо змін постачання та сталих логістичних рішень, а також закріпити довгострокову довіру та легітимність FM Logistic з її бізнес-цілями. Вони також відповідають за визначення сегментів і можливостей зростання, а також сприяють підвищенню ефективності продажів, утриманню поточної бази контактів і розвитку спільноти навколо бренду.
У завдання відділу продажів і маркетингу входить залучення нових клієнтів: презентація FM Logistic та її послуг, реагування на тендери та переговори, участь у ярмарках та заходах… У завдання також входить розвиток товарообігу з наявними клієнтами: моніторинг задоволеності клієнтів, виявлення потенціал розвитку, відповіді на тендери та переговори, підвищення цін… І дуже захоплюючі маркетингові завдання, такі як проведення опитувань щодо задоволеності та визначення плану контактів із клієнтами.
Вакансії в Продажах і Маркетингу
Подати зараз заявкуПерегляньте нашу посаду глобального менеджера по роботі з клієнтами!
Відповідно до стратегії продажів і маркетингу, глобальний менеджер по роботі з клієнтами є основним менеджером по зв’язках для призначених глобальних облікових записів стратегічного та/або найвищого рівня. Він/вона відповідає за розвиток міцного зв’язку з клієнтами на глобальному рівні та впровадження стратегічної дорожньої карти на всіх рівнях у тісній співпраці з бізнес-підрозділами. Глобальний менеджер по роботі з клієнтами очолюватиме спільноту продажів і експертів, пов’язаних із цими призначеними глобальними та стратегічними обліковими записами, для збереження, зростання та розвитку в усіх регіонах та напрямках діяльності групи. Він/вона також відповідатиме за виявлення, залучення та розвиток нових клієнтів шляхом підтримки бізнес-одиниць. Крім того, він/вона допоможе розширити свою присутність у конкретних сферах бізнесу на відповідних вертикальних ринках та дотримуватися дорожньої карти, визначеної з менеджером бізнес-лінії.
Зарплата глобального менеджера по роботі з клієнтами в FM Logistic є дуже конкурентною на ринку.
Функціонал менеджера з маркетингу країни
Хто такий менеджер з маркетингу країни? Він/вона є експертом із внутрішнього ринку/знання клієнтів і адаптує пропозиції компанії до потреб місцевого ринку, щоб прискорити роботу компанії. Менеджер з маркетингу країни відповідає за розгортання глобальної маркетингової стратегії та її пристосування до місцевих потреб. Очікується, що він/вона матиме прямий вплив на бізнес, підвищуючи впізнаваність бренду та залучаючи потенційних клієнтів. Він/вона розробляє та виконує щорічні маркетингові плани для досягнення стратегічних цілей бренду та бізнесу, керує маркетинговим бюджетом та контролює ключові показники ефективності кампанії для оптимізації рентабельності інвестицій.
Менеджер з маркетингу країни тісно співпрацює з командами комунікацій, операцій та ІТ. Ця центральна позиція вимагає мислення як аналітика, так і виконавця.
Приєднуйтесь до нас як менеджер з цифрового маркетингу!
Менеджер з цифрового маркетингу має різноманітні та захоплюючі завдання. Він/вона відповідає за розробку та виконання щорічних планів цифрового маркетингу для досягнення стратегічних цілей бренду та бізнесу, а також розгортання маркетингових планів у країнах, залучення нових членів до спільноти та спільного розробки з країнами індивідуалізованих місцевих планів.
Він/вона, зокрема, працюватиме над:
Розвиток поінформованості про бренд
Він/вона визначатиме і керуватиме цифровою стратегією на 360° на всіх каналах залучення, покращуючи позиціонування, трафік, видимість, електронну репутацію та генерацію потенційних клієнтів (SEA, SEO, SMA, відображення, ретаргетинг, розсилка електронної пошти тощо). У завдання також входить створення та розробка брендового контенту та конкретних заходів.
Веб-сайт
Менеджер з цифрового маркетингу керуватиме еволюцією, змінами та оптимізацією веб-сайту, розроблятиме та впроваджуватиме стратегію SEO, анімаційний та редакційний план.
CRM діяльність
Він/вона буде визначати та керувати стратегією CRM з країнами, оптимізувати сегментацію CRM бази даних.
ЗМІ
Менеджер з цифрового маркетингу координуватиме роботу із зовнішніми агентствами щодо придбання медіа та їх ефективності.
Ми пропонуємо креативну та динамічну позицію. Якщо ви вважаєте, що маєте правильний профіль, подайте заявку зараз, ми чекаємо на вас!
Приєднуйтесь до нашої команди в якості менеджера проектів CRM!
Менеджер проекту CRM: Менеджер проекту CRM бере участь у розгортанні нашої CRM на міжнародному рівні, щоб підтримати цифровий перехід функції продажів.
Він/вона відповідає за розробку та реалізацію проекту, виготовлення, моніторинг та інтерпретацію звітів та інформаційних панелей. Керівник проекту CRM також відповідатиме за покращення та оновлення баз даних шляхом перевірки релевантності даних, пропонування шляхів оптимізації підходів та/або інструментів. Він/вона підтримуватиме команди, ознайомлюючи їх із інструментами та різними методологіями: підтримка, нагадування про передові практики тощо, а також впроваджуватиме продажі відповідно до розвитку запитів користувачів та пріоритетів, визначених командою.
Вам відкликається? Тоді подавайте зараз заявку!
Якщо ви хочете приєднатися до мотивованої та динамічної команди, звертайтеся до FM Logistic!