-
Відділ управління персоналом
Адміністрування персоналу та нарахування заробітної плати, управління персоналом, навчання та розвиток, підбір персоналу, HR аналітика, управління проектами управління персоналом
Приєднуйтесь до нашого Відділу персоналу
Вам цікаво працювати менеджером з персоналу чи менеджером проектів з управління персоналом? HR-команди відповідають за визначення та підтримку розгортання кадрової політики FM Logistic. Їхні завдання включають залучення талантів, наприклад, визначення стратегії та процесів найму, пошуку персоналу та управління брендом роботодавця тощо.
Завдання також включають компенсації та пільги, такі як визначення політики заробітної плати, а також грошові або натуральні виплати, управління талантами з інтеграцією нових співробітників, розвиток навичок, оцінка діяльності тощо.
Відділ персоналу також керує нашим центром навчання та розвитку, Університетом FM, зі створенням та розгортанням відповідної навчальної програми, яка є легкодоступною для всіх команд, а також нашою інформаційною системою людських ресурсів (HRIS) із розробкою та розгортанням на рівні Групи загального інструменту управління людськими ресурсами.
Вакансії у Відділі персоналу
Подати заявку заразХто такий менеджер проектів з управління персоналом?
Роль менеджера проектів з управління персоналом є важливою, оскільки логістика – це професія, де людський ресурс є найціннішим активом у FM Logistic. Його/її завдання різноманітні та захоплюючі: підбір персоналу, управління продуктивністю, інтеграція та розвиток співробітників тощо. Він/вона також повинен розуміти бізнес, щоб якнайкраще відповідати на попит. Важливо пам’ятати про культуру та цінності компанії для успішного підбору персоналу. Менеджер HR проекту бере участь в організації діяльності та в спілкуванні. Це багата функція, яка дозволяє йому/їй досліджувати професію HR повністю. У FM Logistic ми пропонуємо різні ролі менеджера проектів з персоналу: глобального менеджера проектів з персоналу, старшого менеджера проектів з персоналу…
Заробітна плата менеджера HR проектів дуже конкурентоспроможна на світовому рівні.
Функціонал менеджера з персоналу в FM Logistic!
У FM Logistic менеджер з персоналу керує людськими ресурсами складу в усіх його компонентах. Він розробляє та впроваджує необхідні засоби адаптації та оптимізації людських ресурсів до економічних цілей складу відповідно до трудового законодавства, внутрішнього розпорядку, правил безпеки, кадрової політики, бізнес-процесів, операційних процедур, підходу до якості та компанії. цінності. Завдання полягають у підборі, прийомі та адаптації співробітників, управлінні їхнім адміністративним життям, розвитку навичок, веденні суспільних відносин, передачі кадрової інформації (внутрішнє спілкування) та розгортанні кадрової політики.
Функціонал HR аналітика в FM Logistic!
Роль HR аналітика є вирішальною в розвитку FM Logistic. У компанії, яка керується людьми, HR аналітик допомагає HR-команді виконувати її місію.
Він/вона відповідає за конфігурацію та підтримку платформи Workday, нашої системи HRIS та звітності, розробляючи пропозицію звітності для бізнесу у співпраці з експертами, HR та менеджерами.
Які основні обов’язки HR аналітика? Обов’язки різноманітні та захоплюючі та включають визначення нових проектів та покращення існуючої моделі для підвищення ефективності прогнозування, включаючи автоматизацію прогнозів та процесів.
HR Аналітик рекомендує та забезпечує покращення продуктивності, пов’язані з робочим процесом звітності. Він/вона також працюватиме з великими наборами даних для створення конвеєрів даних та аналітики для управлінської та бізнес-звітності, співпрацюючи з міжфункціональними групами, такими як HR, фінанси, бухгалтерський облік та ІТ, щоб зрозуміти потреби та пропонувати шляхи використання технологій для підвищення ефективності процесів. у всіх групах.
Місії багаті, а зарплата конкурентоспроможна. Ми чекаємо на Вас!
Станьте частиною нашої команди в якості аналітика змін!
Чим займається аналітик змін у FM Logistic?
У FM Logistic аналітик змін координує, готує та виконує комунікаційні та навчальні заходи, пов’язані з інформаційними системами персоналу та відповідними змінами процесів на рівні групи, включаючи координацію форумів керівництва, інформаційних бюлетенів чи сповіщень для співробітників, інформаційних сайтів та посібників, навчальних програм та інших пов’язаних активи.
Аналітик змін також активно сприяє вдосконаленню стратегії управління змінами, яка забезпечить ефективну та ефективну комунікацію відповідно до аудиторії та цілей. Він/вона також співпрацює з командою підтримки HRIS та відділом кадрів для розробки та виконання комунікаційних планів, довідкових карт, планів навчання та планів управління опором, а також вимірює ефективність комунікації та навчання для визначення можливостей для покращення.
Чим займається функціональний аналітик?
У FM Logistic функціональний аналітик займає дуже центральне місце. Мотивований даними та досягненням цілі, функціональний аналітик має багато обов’язків.
Він/вона є партнером HRIS, який підтримує домени управління людським капіталом (HCM), відстеження часу та управління відсутністю в Workday, як потужний радник HR Бізнес партнера. Він/вона буде розробляти та підтримувати конфігурацію системи, включаючи наглядову організацію, користувацькі організації, місцезнаходження, компенсаційну групу тощо, а також підтримуватиме значення основних даних у Workday.
Функціональний аналітик тестує, перевіряє та впроваджує зміни процесу в Workday. Він/вона працює для досягнення очікуваних цілей ефективності бізнесу. Він/вона також надає зворотній зв’язок керівнику команди Workday, членам команди Workday та внутрішнім клієнтам, якщо це необхідно, бере участь у запланованих та спеціальних тренінгах, щоб покращити знання політики та процесів, а також обробляє інші проекти та завдання, якщо це необхідно для бізнесу.
Вам відкликається? Тоді подавайте зараз заявку!
Якщо ви хочете приєднатися до мотивованої та динамічної команди, звертайтеся до FM Logistic!