Електронна комерція: сприяння зростанню B2B
Індустрія електронної комерції в Індії стала свідком феноменального зростання під час пандемії…
на August 11, 2022
Індустрія електронної комерції в Індії стала свідком феноменального зростання під час пандемії…
на August 11, 2022
Індустрія електронної комерції в Індії, яка протягом останніх кількох років постійно розвивалася та стала свідком феноменального зростання під час пандемії Covid-19. Пандемія спричинила збої та обмеження пересування на тлі кількох локдаунів по всій країні. Ця криза прискорила поширення електронної комерції на нових гравців, нових споживачів, а також перехід у транзакціях від розкішних товарів і послуг до повсякденних потреб.
У той час коли такі великі гравці, як Amazon і домашній бренд Flipkart, продовжували мати домінуючу частку в галузі з оборотом понад 50 мільярдів доларів США, таким фірмам, як Tata Cliq, AJIO, що належить Reliance, Myntra, Snapdeal, Frazzo, JioMart, серед інших вдалося створити ринок для себе в просторі електронної комерції.
Пандемія не тільки надала клієнтам доступ до різноманітних продуктів, не виходячи з дому, але й дозволила компаніям продовжувати роботу, незважаючи на обмеження контактів.
Раніше виробники та дистриб’ютори ніколи не розглядали електронну комерцію як частину довгострокової бізнес-стратегії. Вони сильно залежали від традиційних каналів зв’язку зі своїми клієнтами. Лише в останні кілька років компанії B2B почали по-іншому думати про електронну комерцію.
Одним із позитивних моментів кризи Covid-19 було те, що виробники та дистриб’ютори або навіть оператори невеликих kirana магазинів розширили свій ринок завдяки буму електронної комерції.
Під час початкової фази пандемії економічна діяльність майже зупинилася через обмеження на пересування. Платформи електронної комерції прийшли на допомогу B2B гравцям, оскільки вони могли розміщувати свої продукти онлайн. Це не лише дало їм можливість продавати свої запаси в Інтернеті, але й позширило охоплення в регіонах, куди вони не змогли б потрапити через традиційні канали.
Проникнення Інтернету, доступність інтелектуальних пристроїв і зростання обізнаності про використання технологій стали рушійною силою сектора електронної комерції. Зростаюча залежність від онлайн-платформ змусила бізнес адаптуватися до мінливого бізнес-середовища та зосередитися на цифровій трансформації.
Пандемія Covid-19 змусила B2B гравців масово переходити на цифрові технології. Те, що почалося як відповідь на глобальну кризу, тепер стало новою нормою. Крім того, він усвідомив важливість цифровізації для підвищення ефективності бізнесу.
Оцифровка не тільки спростила процеси адаптації та отримання замовлень, але й надала можливість B2B-краще розуміти структуру попиту, керувати поставками, розуміти стратегію «витягувати та проштовхувати», відстежувати відправлення, отримувати платежі онлайн і навіть керувати поверненнями. У той час як покупці можуть відслідковувати маршрут замовлень, для постачальників push-повідомлення допомагають продавцям легко зацікавити покупців новими продуктами та пропозиціями.
Щоб забезпечити легкість платежів як для постачальника, так і для покупця, гравці електронної комерції впроваджують цифрові гаманці, віртуальні кредитні та дебетові картки, QR-коди та інші форми безконтактних транзакцій.
Крім того, учасники електронної комерції B2B також використовують хмарні технології та хмарні комерційні мережі, щоб залучати мільйони покупців і продавців на своїх платформах. Amazon запустив службу хмарних обчислень Amazon Web Services (AWS), а Flipkart об’єднався з Google Cloud для підтримки великомасштабних даних.
Незважаючи на величезний попит, необхідно переконатися, що екосистема ланцюга постачання також є надійною. Від оцінки сценарію попиту та пропозиції до забезпечення ефективного складування відповідно до вимог клієнтів для відстеження запасів, введення замовлень, керування замовленнями для розповсюдження, доставки та повернення, відповідальність значною мірою лежить на платформах електронної комерції.
З огляду на те, що споживачі роблять багатоканальні екосистеми частиною свого способу життя, гравцям електронної комерції стає важливо створити безперебійну подорож клієнта, щоб генерувати регулярні продажі. За такого сценарію партнерство з відповідним постачальником логістичних послуг для забезпечення доставки продуктів «останньою милею» та навіть керування поверненнями, якщо це необхідно, стає ще більш важливим.
Оскільки управління ланцюгом поставок стає важливим аспектом у секторі логістики, гравці галузі також переходять від традиційних форматів до того, щоб стати постачальниками наскрізних рішень. Гравці електронної комерції також вступають у стратегічні зв’язки зі зовнішніми логістичними компаніями або гравцями 3PL, які мають ефективну інфраструктуру, включаючи складські приміщення, автопарк для доставки тощо, з присутністю в Індії.
Індійський ринок електронної комерції має намір зростати в геометричній прогресії в найближчі кілька років. Згідно з оцінками IBEF, очікується, що галузь досягне 188 мільярдів доларів США до 2025 року з 46,2 мільярдів доларів США станом на 2020 рік. Це не лише стимулюватиме попит на наявність ефективного механізму управління ланцюгом поставок, але й зменшить фрагментацію в ринок з компаніями, які активно зливаються та консолідуються, щоб отримати переваги ефекту масштабу.
Заповнити форму