Електронна комерція: сприяння зростанню B2B
Індустрія електронної комерції в…
на August 11, 2022
Поведінка та звички споживачів швидко змінюються: зростання електронної комерції, важлива роль етичних та екологічних проблем, персоналізація продукту…
Усі ці зміни викликають у споживачів все більші очікування та посилюють конкуренцію між брендами, щоб забезпечити найкращий досвід для клієнтів. Роздрібні торговці, гравці в електронній комерції, логісти та бренди повинні адаптуватися і стати ще більш орієнтованими на споживача. Зосередитися лише на продукті вже недостатньо, щоб позиціонувати себе. Бренди повинні враховувати нові очікування споживачів і відповідно адаптувати свій ланцюг поставок, щоб запропонувати своїм клієнтам якісний досвід покупок.
Ці зміни в споживчих і ринкових тенденціях впливають на ланцюг поставок, який має бути ще більш гнучким, ефективним і стійким. Щоб максимально використати ці нові споживчі звички, прочитайте наші статті в категорії «Оптимізація ланцюга постачання», які допоможуть вам зробити ланцюжок поставок стратегічним активом.
Відкрийте для себе всі наші статті на Споживчі та ринкові тенденції
Як ми можемо Вам допомогти?
Заповнити форму